Eroare: Nu am găsit formularul de contact.

Anunț concurs pentru post Secretar gradul I- S

Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022

A.)  Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia, cu sediul în loc. Alba Iulia, str. Toporașilor, nr.18, județul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuție

2. Denumirea postului: Secretar gradul I- S, 0,5 normă, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la Şcoala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia

3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Secretar gradul I- S

4. Scopul principal al postului: Secretar

5. Numărul de posturi: 0,5 normă

6. Durata timpului de lucru: 4 ore/zi

7. Program de lucru: 08:00 -12:00

 

B.)  Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

 

a) cerere de înscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de unitate;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Documentele menționate depuse în copie, vor fi însoțite de cele originale.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecției dosarelor.

Dosarele de concurs se depun la Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Alba Iulia, cu sediul în localitatea Alba Iulia, str. Toporașilor, Nr.18, județul Alba, compartimentul Secretariat, tel. 0258/835093, email: eminescu1980@yahoo.com

Termenul de depunere a dosarelor: 08.11.2024-21.11.2024, ora 13:00, la sediul instituției.

 

C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

 

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire  la  persoanele  care  au  comis  infracțiuni  sexuale,  de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru  completarea  Legii  nr.  76/2008  privind  organizarea  și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările  ulterioare,  pentru  domeniile  prevăzute  la  art.  35 alin. (1) lit. h).

Condiții specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: studii superioare cu diplomă de absolvire în economie, științe economice, administrație publică, management, studii juridice, birotică și secretariat, informatică de gestiune, etc.;

2. Cunoștințe de operare/programare Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Revisal, Edusal, cunoștințe de utilizare e-mail, Google Docs, Google Forms;

3. Cunoștințe privind legislația din învățământul preuniversitar;

4. Cunoștințe privind managementul elevilor;

5. Disponibilitate la timp de lucru prelungit;

6. Domiciliul în județul Alba;

7. Vechime în muncă: minim 2 ani;

8. Program de lucru: 08:00 -12:00.

D.) Bibliografie:

1. Legea Educației Nr. 1/ 2011 M.E.N. – Monitorul Oficial București 2011;

2. Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023;

3. Ordinul nr. 5726/2024 privind Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar cu modificările şi completările ulterioare;

5. Ordinul nr. 4634/2024 privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar

6. Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice cu modificările şi completările ulterioare și Legea nr. 127/2019 privind sistemul public de pensii;

7. Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii (M. Of. nr. 1089 din 4 decembrie 2023)

7. Ordin nr. 5518/2024 pentru aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din învățământul preuniversitar;

8. H.G.1027/2014, H.G.1336/2022 și H.G. nr. 372/2023 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a condițiilor de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificările şi completările ulterioare;

9. Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare;

10. Legea cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

E.) Tematică:

1.Organizarea sistemului de învățământ preuniversitar;

2.Particularități ale salarizării în învățământul preuniversitar;

3.Actele de studii: tipuri, condiții de eliberare, modul de completare;

4.Duplicarea actelor de studii;

5.Documente școlare;

6.Regulamentul privind regimul actelor de studii;

7.Acordarea burselor școlare, tichetelor sociale educational, Euro 200 și a altor ajutoare financiare pentru elevi;

8.Arhivarea și circuitul documentelor;

9.Întocmirea și gestionarea bazelor de date SIIIR, EDUSAL, REVISAL, Program burse, Google Drive.

F.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs și contestațiile probelor de concurs:

08.11.2024-21.11.2024, în intervalul orar 09:00 – 13:00, termenul de depunere a dosarelor, la sediul instituției;
25.11.2024, ora 12:00 – selecția dosarelor, la sediul instituției;
25.11.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor selecției dosarelor, la sediul instituției;
26.11.2024, în intervalul orar 09:00 – 12:00, depunerea contestațiilor pentru selecția dosarelor până la ora menționată, la sediul instituției;
26.11.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor;
26.11.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor pentru selecția dosarelor, la sediul instituției;
29.11.2024, ora 10:00 – proba scrisă, la sediul instituției (durata probei scrise se stabilește de comisia de concurs, dar nu poate depăși 3 ore);
29.11.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba scrisă, la sediul instituției;
02.12.2024, în intervalul orar 09:00 – 12:00, depunerea contestațiilor pentru proba scrisă la sediul instituției;
02.12.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă;
02.12.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba scrisă, la sediul instituției;
03.12.2024, ora 10:00 – proba practică, la sediul instituției;
03.12.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba practică, la sediul instituției;
04.12.2024, în intervalul orar 09:00 – 12:00, depunerea contestațiilor pentru proba practică la sediul instituției;
04.12.2024, ora 12:00 – soluționarea contestațiilor pentru proba practică;
04.12.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba practică, la sediul instituției;
05.12.2024, ora 10:00 – proba interviu, la sediul instituției;
05.12.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor de la proba interviu, la sediul instituției;
06.12.2024, în intervalul orar 09:00 – 12:00– depunerea contestațiilor pentru proba interviu la sediul instituției;
06.12.2024, soluționarea contestațiilor pentru proba interviu;
06.12.2024, ora 15:00 – afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor pentru proba interviu, la sediul instituției;
09.12.2024, ora 10:00 – afișarea rezultatelor finale.

 

 

Semnătura şi stampila,

Director,

prof. Poșogan Lavinia Valentina

Sari la conținut